Monday, October 13, 2008

"领" Ye~

Fee : "halo, 么事?"

XXX:“ooi, 有无去XX家姐ge婚礼?”

Fee:“有gua... 做么le?”

XXX:“你包几多?”

Fee:“哇。。。lei个问题好深。。”

XXX:“妈hai, 上次边个边个结婚,我无去都要五十蚊,呢次又来ye..”

Fee:"我上次都包八十啦,不过我有去啦。。。。"

XXX:“gam呢次几多?”

Fee :"你几多我几多罗"

XXX:“五十蚊好似太少,一百好似太多”

Fee : "75 罗~"

XXX:“75 好似吾好意头。。。。78好似吾错。。”

Fee:"OK lo... 就gam决定"

XXX:“我地两个一样,好似吾是几好”

Fee:"nia sing... gam一个78,一个88 罗。。。。。我78。"

XXX:“妈hai 呀”

Fee:“我上个月80,yi家又八十,一个月没到就160唑。。。。好烂伤”

XXX:“ok la, 到时算啦。。。。”

Fee:"我地真是肉酸。。哈哈哈哈!!"

XXX:“没变。。穷hai是gam ge..”

No comments: